مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 11:552023-02-28اقتصادي

 کمبودی در خصوص تامین گوشت شب عید چهارمحال و بختیاری نداریم


رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: به اندازه کافی ذخیره گوشت در استان موجود است و هیچ کمبودی در خصوص تامین گوشت در ایام عید در استان نداریم.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: به اندازه کافی ذخیره گوشت در استان موجود است و هیچ کمبودی در خصوص تامین گوشت در ایام عید در استان نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری حسین برزگر با اشاره به میزان گوشت مورد نیاز در ایام عید در استان، اظهار کرد: پیش بینی می شود در این ایام 1000 تن گوشت مورد نیاز باشد که کمبودی در خصوص تامین گوشت شب عید نخواهیم داشت.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این استان قطب دامپروری کشور است، خاطرنشان کرد: به همین علت کمبودی نداریم و قیمت ها هم باید کمتر از سایر استان ها باشد.

وی افزود: بیش از 40 مجتمع دامداری در حال طراحی و احداث در چهارمحال و بختیاری است که در حال ساماندهی دامداری ها هستیم.

برزگر گفت: سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در شرایط حساس بازار که تولیدکننده احتمال ضرر و یا خسارت دارد، در طول سال با ارائه تسهیلات، تامین خوراک دام، تولید کننده را یاری می کند، دامدار و اصناف نیز اکنون که بازار خوبی دارند باید از لحاظ قیمت گذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 کمبودی در خصوص تامین گوشت شب عید چهارمحال و بختیاری نداریم

 کمبودی در خصوص تامین گوشت شب عید چهارمحال و بختیاری نداریم